Bár mindenféle újdonságról beszéltek tavasszal a napszemüvegeket készítő márkák, igazából nincsen túl sok meglepetés ezen a téren a tavalyihoz képest. Legyen nagy!-most is ez a kulcsmondat. Az átlagvásárlók körében két márka hódít: a Police és a Ray-Ban. Előbbi az igazi nagyvárosi férfit célozza leginkább, éppen ezért Clooney, Banderas és Beckham lett a reklámarca. És ez még Kadhafinak is bejött, bár ennek valószínűleg annyira nem örülnek.
A másik vonala a Police-nak az úgynevezett kék tükrös lencsés szemüveg, de igazából ez is felbukkant már tavaly. A cég szerint ez a szín a szexepilt erősíti.
A Ray-Ban az igazi klasszikus vonalat képviseli, apróbb megújulásokkal persze. Színekben és formákban is visszafogottabb, és változatlanul ott a márka logója a szemüveg szárain.
Ami dögös és egyedinek számít, az a cateye napszemüveg mindenféle merész színben és formában. De ezt tényleg csak a bátrabbaknak ajánljuk, mert nagyon idiótán tud kinézni, ha valakinek nem áll jól. Kevés nagy márka válllalja be, de egy-egy vicces darabra bármelyik bevásárlóközpontban rálelhetünk.
Aki hazai különlegességgel akar menő lenni, annak ajánljuk Tipton Zakariás munkáit. Ő az, aki néhány éve előrukkolt a bakelitből készített szemüvegkeret ötletével, és azóta már filmnegatívból is gyártja ezeket.
Kövesd a Váci utca blogot a Facebookon!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
T-5 2011.07.29. 15:52:41
T-5 2011.07.29. 15:55:31
Orange Optika
Király utca 38
Budapest
Szerencsére van hely, ahol talán meg is lehet nézni... hmmm
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal