Zoób Katit kérte fel a Kézmű Nonprofit Kft., hogy közösen alkossanak valami újat, amiben nagy hangsúlyt kap a kézművesség. Így született meg az új hazai márka, az Attitude. A kollekciói leginkább azt a fajta nagyvárosi nőt célozza meg, aki nem akarja követni az éppen aktuális trendet, sokkal inkább keresi öltözködésében az értékállót. Éppen ezért egy kicsit furcsa, hogy az első üzlet pont az Allee-ban kapott helyet, ahol tulajdonképpen a boltok nagy része pont a "pórnépnek" szóló, elérhető áron kapható átlagdivatot kínálja. Itt viszont pont az üzleti élet szereplői alkotják a célközönséget, akik simán ki tudnak fizetni 20 000 forintot egy ingért, vagy 70 000-et egy kabátért. Mondjuk Zoób Kati neve és a Kézmű Nonprofit Kft. valószínűleg számukra kellő garancia az időtállóságra, utóbbi például híres arról, hogy hazai üzemében többek között Dolce & Gabbana és Valentino termékeket készítenek. Az exkluzív, kisszériás kollekcióban hétköznapi darabok, és kimondottan üzleti alkalmakhoz készült szettek is vannak, amik egymással és a kiegészítőkkel is jól párosíthatók.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
nemvicces név 2011.10.31. 12:33:48
Ha eggyel írod, az pont akkora hiba, mint ha Bódi Szilvit írnál Sylvi helyett.
;PP
Schabo 2011.10.31. 14:19:44
goodjohnwin 2011.10.31. 15:45:20
rianna 2011.10.31. 16:15:51
Hujber Tünde · http://egyszeruen.blog.hu 2011.11.01. 17:24:50