Egy címlap az egekbe tudja vinni egy magazin eladási számát, de ugyanakkor azt is "elintézheti", hogy a kutya se akarja megvenni. Nemcsak az számít, hogy ki van rajta, hanem az is, hogy a fotó mennyire sikerült izgalmasra. John Koblin összegyűjtötte az év legnagyobb sikerű címlapjait, és azokat a rosszul sikerült változatokat is, amiket a kutya sem akart a magáénak tudni. Egy kattintás után kiderül, kik érték idén a legtöbbet.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.