Az angol divatház igazi brit indie-poppal reklámozza legújabb napszemüveg kollekcióját. Csupa olyan zenészt választottak a kampányhoz, akik valamenyire ismertek ugyan hazájukban, de azért még mindig inkább a frontvonal mögé sorolhatók. Ők pedig név szerint Marika Hackman, a Life in Film, a One Night Only és a The Daydream Club.
Az aviátor kollekcióhoz készült fotósorozat mellett klipeket is forgattak a négy szerencsés zenekarral. Az ötlet zseniális, és mindenki jól jár vele, hiszen nem tűnik direktnek a kampány, a zenészek pedig olyan promóciót kapnak, amiről még csak nem is álmodtak. A többszáz indie-banda közül egyébként az üzletház kreatív teamje válogatott, és az igazgatójuk, Christopher Bailey azt nyilatkozta, hogy az ő kedvence Marika Hackman, így nem kizárt, hogy ha fiatal énekesnő még más feladatot is kap majd a márkánál, hiszen ő áll legközelebb a Burberry "életérzéshez". Íme kettő a nyertesek közül. (Borongós áprilisban nem is olyan rossz az indie!)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.