Idén 75 éves a világ egyik leghíresebb napszemüveg márkája, a Ray-Ban. Kollekciói fénykorát a kilencvenes években élte, nem volt olyan híresség akkor, aki ne Ray-Ban-ben nyomult volna. Aztán a színes lencsék kora úgy tűnt, egy időre leáldozott, de idén ismét felfelé tör. Ráadásul a márka készített egy jubileumi kollekciót is, az Ambermaticet. A limitált szériás szemüvegek többfajta formában is kaphatók, kb. 50 000 forintért.
Be part of the legend!, vagyis Légy részese a legendának, hirdeti a Ray-Ban, és ehhez a mondathoz hűen ikonikus napszemüvegviselőkkel kampányol, így például Slash-sel, akinek arcából szinte semmit nem láttunk a Guns n' Roses idején és köszönhettük ezt a hatalmas loboncának, na és a Ray-Ban-jének.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.